Medlemsföreläsning med Mustafa Panshiri

Polisförbundet Väst vill gärna medverka till att medlemmars kunskap om arbetsnära frågor ökar genom att bland annat anordna föreläsningsaktiviteter med extern medverkan. Därför erbjuder vi en föreläsning med Mustafa Panshiri, tjänstledig polis som föreläser om sina erfarenheter av ensamkommande flyktingbarn.

Mustafa kom till Sverige som 11-åring och utbildade sig till polis. Läs mer om honom i Polistidningen  och i Svensk Polis.

Mustafa Panshiri kommer till Hörsalen, plan 5, Ernst Fontells Plats, Göteborg den 29 september 2016 kl. 17.00.

Alla medlemmar i Polisförbundet Väst  är välkomna. Anmälan görs till Marie Forsman Polisförbundets expedition på telefon 010-565 39 51 eller på mail marie.forsman@polisen.se. Anmälan öppnar tisdagen den 13 september.
Vi tillämpar först till kvarn och det finns 80 platser.

Polisförbundet Västs fackligt förtroendevalda erbjuds föreläsningen kl. 13:00 den 29 september.  Anmälan av fackligt förtroendevalda görs till Emelie Risberg på mail emelie.risberg@polisen.se

Polisförbundet Väst medlemmar önskas varmt välkomna!

Styrelsen Polisförbundet Väst.