adobe-spark-post

Äntligen är den här: Enjoyguiden för 2020

Nu är det dags att beställa Enjoy bonusguide för 2020. När du köper bonusguiden av oss, får du även med bonushäftet som innehåller flera olika slag av rabatter. Du kan använda rabatterna omgående efter att du skickat in registreringskortet eller registrerat dig via Internet. Rabatterna är giltiga t.o.m. 30 november 2020.

Nyhet för i år är Enjoyappen. Den går att ladda ner via App Store och Google Play. Även om du köper pappersguiden så kan du ladda ner den och använda dig av sökfunktioner för t.ex. karta och innehåll.

När du köpt en kod aktiverar du snabbt och enkelt alla erbjudanden i den nedladdade appen genom att följa anvisningarna iden. Priset är 395 kronor och av dessa tillfaller 75 kronor Polisförbundet Västs Kamratskapsfond, till förmån för skadade och sjuka poliser samt deras familjer. Samma pris för digitalguiden som för pappersguiden.

Enjoyguiderna finns tillgängliga fr.o.m. den 11 november på vår expedition, plan 6 på Polishuset Ernst Fontells plats (gamla delen).

Vid frågor och beställningar av Bonusguiden kontaktar du Marie Forsman; 010-565 3951 eller skickar ett mail; marie.forsman@polisen.se. I mailet anger du vilken avdelning du tillhör, telefonnummer där du kan nås och hur många bonusguider du vill köpa samt även om du vill ha digitala eller pappersguiden.